Zeznanie podatkowe wypełnione na tej stronie
zostanie przesłane przez system e-deklaracje do wskazanego urzędu skarbowego.
Pobliskie urzędy skarbowe:
Łódzki Urząd Skarbowy w Łodzi
Urząd Skarbowy Łódź-Polesie
Urzędy według województw:
Dolnośląskie
Kujawsko-Pomorskie
Lubelskie
Lubuskie
Łódzkie
Małopolskie
Mazowieckie
Opolskie
Podkarpackie
Podlaskie
Pomorskie
Śląskie
Świętokrzyskie
Warmińsko-Mazurskie
Wielkopolskie
Zachodniopomorskie
Urząd Skarbowy Łódź-Śródmieście
Zeznanie podatkowe wypełnione na tej stronie zostanie przesłane przez system e-deklaracje do wskazanego urzędu skarbowego.
Urząd Skarbowy Łódź-Śródmieście
Dane kontaktowe
Dowborczyków 9/11 , 90-019 Łódź
www.lodzkie.kas.gov.pl/urzad-skarbowy-lodz-srodmiescie
Godziny urzędowania
Poniedziałek: | 7:30 - 18:00 |
Wtorek: | 7:30 - 15:30 |
Środa: | 7:30 - 15:30 |
Czwartek: |
7:30 - 15:30 |
Piątek: |
7:30 - 15:30 |
Numery rachunków
Inne dochody: 24101000712223101336000000
KP, PCC, SD: 09101000550201013000070000
Pozostałe należności: 11101000550201013001000000
Kod urzędu: 1013
Informacje na tej stronie zostały zebrane z oficjalnych źródeł. Dokładamy starań, aby były one aktualne, jednak nie możemy zagwarantować ich poprawności. W razie znalezienia informacji niezgodnej ze stanem faktycznym, prosimy o zgłoszenie nieprawidłowości.
Umów wizytę w Urząd Skarbowy Łódź-Śródmieście
Zasięg terytorialny
Urząd Skarbowy Łódź-Śródmieście obsługuje mieszkanców z terenu:
część miasta na prawach powiatu - Łódź część miasta pod nazwą Śródmieście
Jak dojechać?
Godziny pracy Urzędu
pon. 7.30 - 18.00
wt., śr., czw., pt. 7.30 - 15.30
Kierownictwo
Naczelnik Urzędu: Katarzyna Tomczak
Zastępcy Naczelnika:
1) Dorota Matusiak
2) Ewa Grzelak
Terytorium
Urząd zajmuje się obsługą fiskalną dwóch osiedli dawnej dzielnicy Łodzi – Łódź-Śródmieście:
1) Śródmieście-Wschód;
2) Katedralna.
Ranking
Zgodnie z przeprowadzonym w roku ubiegłym rankingiem największych urzędów skarbowych w naszym kraju przez jeden z głównych ogólnopolskich dzienników (Rzeczpospolita) Urząd Skarbowy Łódź-Śródmieście należy do najlepiej funkcjonujących i świadczących najwyższej jakości usług jednostek administracji podatkowej na terenie RP. W rezultacie ilościowej oceny kilku istotnych parametrów pracy urzędu skarbowego jednostka z Łodzi-Śródmieścia znalazła się na wysokiej – 17 pozycji rankingu z 276,68 punktu jako oceną końcową. Niewątpliwie sugeruje to, że mieszkańcy dzielnicy Łódź-Śródmieście mogą spodziewać się obsługi na najwyższym poziomie.
Zaświadczenie o braku zaległości podatkowych
Jedną z najważniejszych kategorii przeprowadzonego rankingu stanowił czas oczekiwania przez podatnika na wydanie przez urzędników zaświadczenia dotyczącego braku zaległości podatkowych w roku podatkowym 2016. Urząd Skarbowy Łódź-Śródmieście może zaprezentować gotowe zaświadczenie średnio w czasie zaledwie 0,25 dnia, czyli w przeciągu dwóch godzin od złożenia zamówienia. Nie to wynik, który mógłby mierzyć się ze ścisłą czołówką wśród dużych urzędów, ale wciąż jest to bardzo dobre świadectwo jakości pracy. Urząd otrzymał w tej kategorii 97,50 pkt przy maksymalnie 100 punktach możliwych.
Czas trwania postępowania podatkowego
Za kolejną istotną kategorię obsługi petenta w urzędzie skarbowym uznano w rankingu czas wymagany na przeprowadzenie postępowania podatkowego rozpoczętego z inicjatywy podatnika. Urząd Skarbowy Łódź-Śródmieście ze średnim wynikiem 27,99 dnia gwarantuje względnie sprawny przebieg postępowania – w tej kategorii Urząd otrzymał 72,01 pkt.
Dobrowolne wnoszenie należności podatkowych
W klasyfikacji wzięto także pod uwagę stopień w jakim podlegli Urzędowi podatnicy dobrowolnie uiszczają swoje należności podatkowe. Urząd Skarbowy Łódź-Śródmieście może pochwalić się w tej kategorii rewelacyjnym wynikiem, gdyż aż 99,06 % należności podatkowych zostaje na jego terenie wpłacanych dobrowolnie (rok podatkowy 2016).
Cyfryzacja
Istotnym zestawieniem w ramach omawianego rankingu jest także zakres obsługi przez Urząd elektronicznych dokumentów podatkowych. Urząd Skarbowy Łódź-Śródmieście został scharakteryzowany za pomocą następujących wartości procentowych:
64,43% – dokumenty przyjęte za rok 2015 w postaci elektronicznej;
72,54% – dokumenty przyjęte przez Urząd w postaci elektronicznej za rok 2016;
8,11 % – roczny wzrost obsługi dokumentów w postaci elektronicznej.